Some random.




Sorry för no update i går. Jag hade inget att skriva om i går så då är det ju kanske lite onödigt att försöka skriva något känner jag. Egentligen har jag väl inget speciellt att skriva om i dag heller men något kanske jag kan bjuda på.

Till exempel att det är exakt 21 dagar kvar till dagen D. Thai. Jag vet att jag tjatar men jag kommer att göra det många gånger här framöver. 31 grader är det där borta just nu. Man bah ja tack! Så nu blir det endel solarium framöver. Man måste ju ha en grund annars tappar man ju typ en vecka på att vara uppbränd. Det vore ju two thumbs down, waaay down. Och allt ska ju vara two thumbs up liksom :-) Men det är jag säker på att det kommer att bli. Två veckor med min älskade älskling i paradiset ♥
Kommentarer
linnéa säger:

Var försiktig i solariet bara =/ det är farligare än man tror =(

2011-11-03 | 09:32:24
Bloggadress: http://linneawass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback