Myseri helg.





Jisses vad kallt det är ute nu! Jag fryser så jädrans mycket, jag är väldigt frysen av mig ska ni veta. Och man får ju verkligen skrapa bilen nu om morgnarna. Jag har egentligen motorvärmare men vi har inte behagat att köpa oss en till sladd. Patte har ju den vi har till Audin. Tänk att vi sverigebor nu ska ha det så här i många månader framöver.. till och med ännu kallare. It´s sicko.


I dag är det fredag, sååå skönt. När jag slutar ska jag börja på våran storstädning hemma.. Det kör vi alltid på när vi ska åka i väg så att det är rent och fräscht när man kommer hem igen. Jag har även massa smyckesbeställningar nu till jul som måste göras klart innan jag åker. I kväller kommer sissy och myser och sussar över hos oss. MYS på det. Vi ska även vara hundvakt hela helgen åt Mamma och Pappas jycke. Så det blir a lotsa love this weekend :-) Me like.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback