K-holm och Barr.



Yesterday at my sis wööörk. OBS! Pattes hår är uppsatt på bilden (Han skulle se nackhåret i nacken) så så där kort vart det inte kan jag lova!



I gåret åkte vi och fixade håret. Vad finurlig jag var där nu! Så kul :-D Men som sagt vi fick en uppfräschning av barren så nu kan vi känna oss fina over there.

Pat ska kanske åka till K-holm och sussa där i kväll.. Hans family bor nämligen där. Pattes bästa polare Gustav och vi har planerat att testa nattlivet i K-holm snart. Det kan bli mycket intressant då dom bara har ett uteställe?! Och det är på statshotellet. Coolt ju. Låter som i filmen Repmånad ni vet. Kuligt att träffa helt nya människor också. Jag har bara festat i en annan stad än Vässan och det är i Stockholm. Borde kanske ta med mig Karro så hon kan hitta en ny karl. I K-holm har dom ju tydligen vissa guldkorn :-) För Malle du ska ju hitta någon rik knös när du åker till staterna, om jag får bestämma, hahaha ;-)
Kommentarer
Karolina säger:

hahaha jaaaaa emma jag hänger på. När drar vi :)?

2011-11-13 | 23:30:24
Bloggadress: http://www.finest.se/karolinahollsten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback