Im here in poooortooo.




Im so here! :-) Eller ja det har jag ju vart ett tag nu. Men jag har inte fatt till Jennies internet i min dator. Nu sitter jag pa stranden pa ett internet cafe. Har precis tryckt en banana split. Gott? OM det var! Huset vi bor i ar sa fint och stoooort. Jag skulle vilja visa bilder men det blir ju sa struligt nar det inte ar ens egna dator. Sa vi far hoppas att internet fixar sig for mig eller sa far ni helt enkelt se dom nar jag kommit hem :-)

I gar kom Jennie och vi grillade och mos hela kvallen. Eller myser gor vi ju hela tiden. Allt ar underbart, det enda som saknas ar ju min hogra hand - Patrik ♥

I kvall var det tankt att vi skulle festa, Jennie, Jessan, Mallan och jag men det blir nog for sent da Jennie jobbar seeent i dag. Sa vi far ta det i morgon kanske. Nej nu ska jag sluta babbla om randoms har och ga ut till resten av fammen och kanske ta mig en fruktig drink..

PUSSS
Kommentarer
Viktoria säger:

åååh furreee!!!

2011-05-24 | 09:52:19
Bloggadress: http://theperfectmess.blogg.se/
Ems.com säger:

ååå najjs blogg. gillar din header skrpt!

2011-05-30 | 10:26:55
Bloggadress: http://emsinthebox.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback