DON'T LEAVE HOME.








DON'T LEAVE HOME.


Denna kladd-teckning representerar hur jag känner these days.. eller till en viss del. Detta är ju dårå en flicka med tårar. Dock mår jag VÄLDIGT bra just nu. Jag menar i natt åker vi till Portugal och vi håller på och renoverar lägenheten precis så som vi vill ha den.. Men en sak gör mig ledsen och det är att lämna våran gamla lägenhet. Det är som Patrik sa till mig, att vi har sjukt många minnen här. Vi blev ihop i denna lägenhet och det har hänt så många underbara saker här. Jag älskar själva lägenheten då vi är dom enda som har bott i den så den är riktigt fräsch men samtidigt vill vi göra exakt så som VI vill ha det och detta är ju en hyreslägenhet så det gick liksom inte att vara kvar. Man vill ju knappast lägga ut massa stålar på en hyres. Dessutom är kvarteret mycket stökigare här i gamla lägenheten. En kille blev knivhuggen här precis brevid oss i början av veckan. OCH jag var hemma, obehagligt. Det har även varit folk som som ryckt i vårat handtag osv. Dit vi flyttar nu vet jag är ett lugnt område.


Kommentarer
Anna säger:

jätte fint!:)

2011-05-28 | 17:00:39
Bloggadress: http://asateenager.blogg.se/
lisaevelinas konst & inredning säger:

jisses vad duktig du är!!

2011-09-21 | 21:15:22
Bloggadress: http://lisaevelinas.blogspot.com
knaaasigaste säger:

du tecknar jättefint!

Hur har du gjort så att muspekaren blir ett plus?

mvh Amanda&Louise

2011-10-22 | 12:43:16
Bloggadress: http://knaaasigaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback