Söndag.



Gaaah ni ska bara veta hur ont i höften jag har. Patrik tror att det är ngn nerv som kommit i kläm. Och den stackaren då han har brutit foten. Så dom ska förmodligen borra en skruv genom benet i foten på honom. Fan vad scäry. Tuffen då.

Well.. fint väder har vi haft i några dagar nu. Sköönt. Men jag blir endå deppad när jag tänker på att det typ är 3 månader kvar till den riktiga sommaren kommer. Men sen blir jag glad igen när jag tänker på att vi ska åka till Portugal om mindre än 2 månader för där är det ju redan sommar. Jag önskar bara att Patte kunde få följa med :-( För det är något visst med mig och han i porto. Fast det är något visst med portugal i huvud taget. Både jag och Patte skulle kunna tänka oss att bo där om det inte var så dåliga löner och system som det är där. Sen har han ju fosseböllen också. Men man kan ju alltid drömma ♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback