Skadade lilltossingar.

 

 

 

Jag har så jävla ont i tån ska ni veta. I lillisen. Eller ja emellan skulle man kunna så säg. Det var så här va att i går när jag var i full gång med städning osv här hemma så snubblar jag på något. En skurhink med andra ord. Lilltån fastnar på kanten av hinken eller hur man ska säga så mellan lilltån och ringtån skärs det liksom upp precis som att tån skulle slitas av helt (tur nog så gjorde den inte det) och därmed har både jag och älsklingen en varsin vänster lilltå som är skadad. Klaaaantisar. Jaja det bevisar ju bara än en gång hur bra vi passar ihop :-) Dock är ju inte mitt lika allvarligt så jag får fortfarande snällt gå ut med vovven själv fyra ggr om dagen, bära kassar, kånka, städa och grejsa. I dag har jag till och med borrat upp en fönsterbräda och gardinstänger. Duktig cheeeyyy.

Meeen det är nu värsta köttiga, djupa och äckliga snittsåret där. Patte ville att vi skulle åka upp och sy på akuten men man är väl ingen kyckling heller. Tänkte ta en bild till er här och visa såret men jag hoppar nog det för eran skull :-P Nee men nu är den i alla fall tejpad.


Haha ps. kul att jag har haft dessa t-shirtar på tre bilder i rad här på bloggen nu. Dock är den under detta inlägg en vit och den andra är beige.
Kommentarer
GG säger:

Bra attityd Emma! Du får citera Mowgli i Djungelboken "- jag är nog tuffare än somliga tror"! Ha det bäst, du och P!

2011-06-15 | 19:44:57
Linnéa säger:

Hoppas att det läker =) se till att hålla det rent bara så att du inte får blodförgiftning =( min sambo fick det en gång av ett skavsår =(

2011-06-22 | 09:45:59
Bloggadress: http://linneawass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback