Portugal 2011 med mitt ♥







På väg till arlanda :-)









Första drinkarna!










Syrran ville helst inte ställa upp på några bilder. Hahaha!









we're the shieeet.









Innan middagen. ♥









Jennie och Jorge på helt nya restaurangen Invictus.









Lorris-snorris!










Ett utav alla Jennies tusentals garv.









Jennie doin her job :-)










Me doin mine as well ;-)








Obligatoriska kina-restaurang-buffen.










Vi blev med nya kompisar också :-) Stina och Per. Shiiitmysiga skellefteåbor.









Stina och jag redo för utgång.








Us again.








Finisarna :-)










HAHA vad gjorde han där mitt på barstreetan med string helt själv liksom?









Den här såg man typ 49 ggr per kväll, minst.









Så här blå blir man på tungan efter varsin "kärleksdrink". Köpta av Per och Patrik.









En kväller käkade vi på "ranchen" men detta år blev maten där en besvikelse.. uäääk.








My luf and me på den stora utgångskvällen!









Vackrot till syrra och så jag dårå.








Söta Sara och vi på andra stoppet.








Här är Jennies vodka sourz.








ett hjärta och ett till hjärta :-)













Jennie muppar sig med P:s kryckor.









Sen drog vi vidare till nästa ställe och träffade Emma. Hon fyllde år så där blev vi bjudna på drickeri.









Röd champagne.








We love to show our love :-) ♥








Gick till ännu ett annat ställe.








Dit kom även Lydia och Sissi. Faaaan vad kul vi hade asså. Kvällen hade allt en utekväll kan ha typ :-)








Dagen efter det gick vi till Thiago och tatuerade oss. Patte och jag. Jennie gjorde en piercing i naveln igen. Bilder på våra tattoosar kommer i nästa inlägg :-)








Den här bilden lägger jag bara upp för att jag kan och för att du är så söööööt Jennie. OCH för att din söta Converse-väska är med i bakgrunden :-)








Sista lunchen på Froggers. Så här glada var vi då :-(




Resan har varit så mycket mer än bara underbar. ÅHHHH. Vi längtar redan till nästa år ♥♥



Kommentarer
Karin säger:

Åh vad härligt det ser ut! :D

2011-07-07 | 19:10:07
Bloggadress: http://karinsandlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback