Fest, lägenhet och Roxette.






Helluuue.



Torsdag i dag alltså. I morgon fredag vilket stavas.. ja utgång igen. Jag vet, ni borde tro att det är det enda jag gör. Det är ju fasiken bara det jag uppdaterar om nu för tin, haha. Fast för det första så är det sommar och då SKA man festa på, så är det bara. För det andra så får man komma i håg att jag fortfarande är ung och att det egentligen bara händer en gång i veckan ;-)


Nåväl, vi har äntligen blivit klara med spaljen i trappen här hemma. Och ja vi är pissnöjda. Så synd att jag inte tog för och efterbilder till er bara. Jag är sämst på sånt, glömsk som jag är. Och nästa vecka blir det tapetsering i hela trappan, ääääntligen! Som vi ser fram emot att få den klar. Sån tråkig grej att fixa men ack så viktig!


På söndag då? JOOOOO DET BLIR ROXETTES KONSERT I GÖTET MED ÄLSKLINGEN, TORIE OCH ANKI! Hur jävla galet är inte det då mina vänner? Jag kan fortfarande inte fatta det. Kan ni fatta att jag ÄNTLIGEN ska få se mina favvisar LIVE? Jag är extas. Asså jag kommer typ tuppa av. Tur att PG (Min PG och inte Per Gessle-PG) är med så han kan ta emot mig om jag mot förmodan skulle falla. Alltså när dom kör "Listen to your heart" kommer det nog suga till rejält i magen. Om jag längtar? Men J-A!


Kommentarer
michelle säger:

omg.. du är ju världskänd på att rita! :D såg hur du ritade foki ;)

2011-07-23 | 20:48:08
Bloggadress: http://moofies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback