Our new tattoo's




 

LIFE WILL CHANGE. Här är då min tatto som jag gjorde när vi var i portugal förrförra veckan. Jag har länge velat ha en text men aldrig veta riktigt vad jag velat ha skrivet. Tatuerar man in en text på kroppen så vill man väl att den ska ha en ganska så stor mening? Well. En dag frågade PG mig varför jag inte funderat över att tatuerat in just denna text, life will change. Och jag kände direkt, OJ varför i herrans namn har jag inte tänkt på det? Life will change betyder ju så jääävla mycket för mig. Just dom tre orden. Bland annat pryder denna text min mest kända teckning: Life will change. Jag vet inte hur många plagg med denna teckning på som blivit sålda, men jag kan lova er att det är måååånga. Denna teckning gjordes under en väldigt speciell tid i mitt liv. Dock valde jag att inte ha den textstil jag skrivit den i då jag tyckte den var alldeles för hård för mig. På kroppen tattuerad alltså. Den känns lite mer rock, jag är inte rock. I alla fall, jag äääälskar den. Thiago gjorde ett väldigt fint jobb med den :-)

 

 

 



LIVE EACH DAY LKE IT IS YOUR LAST.
PG:s Tattoo. Den är så grymt jävla snygg! Och då ska ni veta att han som gjorde den skrev texten för hand direkt på honom. Satans skickligt tycker jag. Om man kunde ha den handstilen :-P Och ja texten behöver jag ju inte förklara, det kan ni ju läsa själva :-) Om älsklingen är nöjd? J-A!



Kommentarer
Josefin säger:

Kan inte du berätta lite för mig via mail om var och hur du trycker dina linnen? Behöver HJÄLP! Och hittar ingenstans om någonting.

2011-07-11 | 18:38:07
Jennifer säger:

Skulle vara jättesnällt om du ville rösta på min klänning jag tävlar med på nelly.com. Sömnad och design av klänningar betyder allt och framtiden för mig. Så skulle betyda JÄTTEMYCKET om du ville hjälpa mig att sätta en femma på denna klänning,



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=IH5bhwi7tfs3K9P5KuDKifGiROr5rb8zgzPDjxASQqJboYTwGW6o#Gallery



Dessutom får man länk i menyn efter varje gång man röstat och det kan du göra varje dag! Kommentera bara efter varje gång så fixar jag länken. Tack i förväg <3



ps. jättefina!

2011-07-12 | 11:39:02
Bloggadress: http://jeenlicious.blogg.se/
Eva säger:

Cool tattoo :)

2011-08-02 | 08:18:45
Bloggadress: http://misselten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback