Dikeskörning.

 

 

 

 

Bland det muppigaste som kan ske har i dag skett. Vi åkte ner i diket med Audin i dag!! Haha. Jag har aldrig åkt ner i diket i hela mitt liv och har alltid varit livrädd för det. Men tur nog så var det så mycket snö så det gick bra. Fast jag låg verkligen ner på min sida. Alltså vägen var GLANSIG av is. När jag kröp ut kunde jag knappt gå på vägen utan att halka, scäry. Sen kom pappsen och skulle bogsera upp oss (vi hade vart på lunch hos dom) men det gick inte så då fick kåren komma. Haha. Så en och en halv timma tog det.. Niiiice måste man ju säga eftersom att det tog en sekund för bilfan att glida ner.

Kommentarer
vickan säger:

Ja halt väglag är inte att ledka med. Själv har jag snurrat i diket ordentligt en gång jag med. Bilen blev det inte mycket kvar av men tack och lov är jag kvar i allafall : )

2011-01-16 | 21:34:02
Bloggadress: http://annehlie.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback