Shopping shop!

 

Min deppdag i går resulterade i shopping i dag. Jag fick även hem mina kläder från asos.com. Det är inte ofta alla plagg man skickar efter från internätet passar men dessa gjorde det :-) Love them!

 

 

 

Ett par höga shorts från asos med bälte i midjan. Jag visste inte hur jag skulle ta kort på dom så det fick bli asos-bilden.

 

 

 

En supersnygg klänning från asos som man bär med ena axeln bar. Mycket finare irl.

 

 

 

En tunika/klänning även den från asos. Och även den är finare irl.

 

 

 

Supercute croppad top från gamla kära Gina.

 

 

 

Slapp och skön tröja från Monki.

 

 

 

Från Monkan.

 

 

 

Söt spetstopp från Monki.

Kommentarer
Amanda Bergström säger:

Jättesnygga plagg !



Du är grym på att rita btw, helt sjukt ♥

2011-01-21 | 20:10:23
Bloggadress: http://mandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback