Öroninflammation.



När jag äntligen trodde att min feber-frossa-sjuk-skit tagit slut så vaknade jag upp med öroninflammation i morse. Kul va?! Trött blir man.

Tänkte skriva och berätta varför jag inte har bloggat på ett tag men jag skippar det då jag tycker att man läser om det i var och varannan blogg nu för tiden. Första meningen är oftast: "Förlåt för att jag inte har bloggat men...." Tjaaa så jag skippar det. I alla fall för den här gången.


Jag sitter istället och pillar lite med mina smyckesdelar. Lurar på lite nya modeller och ting :-) Vad säger ni om det nyaste jag knåpat ihop?






Kommentarer
Erika säger:

Superfin! :D

2011-01-05 | 13:04:53
Bloggadress: http://erikajosefine.bloggplatsen.se
Lina säger:

Påminde mig om "I hope you don't mind that I put down in words how wonderful life is when you're in the the world." Ellie Goulding - Your Song. Så sjukt fin låt! :)

2011-02-24 | 09:25:25
Bloggadress: http://happyfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback