Nyårsafton i bilder.

 

Här kommer mina pics från nyårsaftonen.

 

 

Förrätt: skagentoast.

 

 

 

Galen sis.

 

 

 

Jordegubbs.

 

 

 

Mmm smirre.

 

 

 

Hungriga muppisar.

 

 

 

Jag vet det ser inte alls gott ut men det kan jag lova er att det var. Potatisgratäng med fläskfile, bacon och purjolök i championsås tror jag att det var :-) Kletigt och gött.

 

 

 

Tre trötta små karlar däckade efter käket. Ja i alla fall två av dom ;-)

 

 

 

Girlsen, förrutom Ronja då.

 

 

 

Och till efterrätt blev det Gino med glass. Så jääävla gött vare.

 

 

 

 

 

Efter det blev det spel. Ett typ av rita och gissa spel.



 

Mammas "svan" fan vad vi garva. Halsen, vart är den liksom? Det är nog hennes skills jag har tagit efter ;-) Tack mami!

 

 

 

På kvällningen blev det kex och ost. Om vi vart mätta? Ehhh JA.

 

 

 

Vid tolvslaget låg mamma och mallan i plurret. Jag hoppade det då jag blir tokig av klor-kliandet plus att jag inte kände mig helt frisk.

 

 

 

Mallan öppnar champisen.

 

 

 

 

 

Patte och pappa var raketansvariga. Och dom vart som barn på nytt.

 

 

 

 

 

 

 

GOTT NYTT ÅR ♥

 

 


Kommentarer
Viktoria säger:

ÅH, vad underbart ni verkar ha haft!

2011-01-02 | 10:37:40
Bloggadress: http://theperfectmess.blogg.se/
Sarah säger:

fin blogg!!

2011-01-03 | 19:39:57
Bloggadress: http://sassij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback