Dag 11 – Mina syskon.




Vi tar dom i åldersordning:


Fredrik, 30 - Min fina bästa och händiga storebror som är familjens skämtare med en sjuk rolig humor. Men han har också en allvarlig sida och är väldigt känslosam. Han är även väldigt enkel som människa och det finns inget ont i honom alls.








Jennie, 29 - Familjens lille snurrboll, på ett väldigt charmigt sätt. Min egna Julia Roberts. Precis som Freddan så finns det inget ont i den människan, hon är genomgod. Kanske lite för god ibland. Trots att vi bara träffas ca tre veckor om året så är vi alltid lika nära varandra. Vi pratar i stort sätt om allt. Även om ålderskillnaden är ganska stor så känns det inte alls.








Malin, 23 - Min drivna syster. Peppande syster. Min bästa kompis som förutom sambon står mig närmast i livet. Henne som jag kan prata med allt om. Eftersom att vi är uppväxta med varandra så har vi ett väldigt speciellt band. Vi har gjort så mycket tillsammans att det är helt sjukt. Alla dessa minnen. Vi har samma humor och behöver bara titta på varandra för att den andra ska förstå. Vi är lite som bananerna B1 och B2 ;-)


Kommentarer
malle-balle säger:

Älskar dig ebbe! du är den bästa!!

2011-01-06 | 17:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback