Åh jag är helt slut. Jag har städat hela lägenheten. Buu vad tråkigt. Jag blir inte ens glad när jag är klar längre för jag vet att om en dag är soffan lika hårig igen. Om två dagar är det hundhår över hela golvet och om en vecka är det lika dammigt igen. Och så fortsätter det så hela livet ut. T R Å K I G T.


Nåväl i dag är det alla hjärtarnas dag. Jag älskar sånna härna dagar. Jag blir så trött på folk som klagar och skriver i sina bloggar om hur dom bojkottar alla hjärtanes och att det är som en heeeelt normal dag. Gud vad tråkiga. Det är ju just det det inte är. Kan man inte ta vara på sånna här dagar och skippa vardagen för en dag? Njuuuta av kärleken liksom. Jag vet att man säkert är lika kär eller ickekär vad det än är för dag men man kan väl i alla fall uppskatta händelsen lite? Ta en dag och verkligen bara tänka på sina nära och kära ännu mer än annars. Överraska varandra och säga extra mycket hur mycket man älskar varandra? Man behöver inte ha en älskling för att fira hjärtans dag. Man har ju även vänner och familj. Så firade i alla fall jag innan jag träffade min drömprins ♥







Happy valentines sweets!


Kommentarer
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer säger:

massa hjärtepuddisar till dig finis!

2011-02-14 | 21:56:25
Bloggadress: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback