Sweet friday!







Jag är snart klar med teckningen nedan. Vi får se om den blir helt klar till kvälleri.


Åhh i dag är det bästaste fredag. Vilket betyder Let's dance och naturgodis med min älskade bästa lille muppis.
I morgon blir det stockholm med min söta Elina då vi ska kika på älsklingens första träningsmatch för säsongen. Mot AIK dårå. Lär bli kul. Jag kommer oavsett ha det kul hur matchen än är för jag ska få umgås med Ellish en halv dag. Efter det blir det stress hem för då vankas det festligheter hemma hos fröken Rebecca Andersson. Hon ska ha något som kallas för lyckoparty tror jag. Det kan garanterat bli ruuuligt!



Kommentarer
Essa säger:

sv: Haha det tycker jag minsann eftersom jag har andra i släkten som stavas MM :)

2011-02-04 | 18:31:30
Bloggadress: http://essavond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback