Random shit.



F i f a n .
Vilken jävla smärta jag har i nackfan. ONT! Jag måste ringa naprapaten i dag. Jag har gått så länge med nackvärk men nu har den blivit ännu värre så jag måste ta tag i det genast. Det är såna där tråkiga grejer som egentligen är mycket viktiga.


Nåväl. I går var vi på Bauhaus och köpte flyttkartonger och kikade lite på golv, badkar, kommoder till badrumet osv. Det viktigaste som måste fixas på dirren. Åeeehh vad kul det ska bli. Och gawdie vad jag har roliga saker framför mig den här våren/sommaren som jag inte vill berätta ännu :-) Men jag kan ju tala om för er att den här sommaren kommer bli en utav dom bästa hittills. Hoppas jag på i alla fall.


Dessutom tänker jag rita mycket mycket mer detta år. Jag har ju redan hunnit med fyra och en halv. Jag menar jag gjorde ju bara 12 stycken sammanlagt förra året. Skandal. Helgerån rent ut sagt. Which reminds me, I need to finish this one.


Kommentarer
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer säger:

blir så glad över att läsa det här emma , att det verkar lossna för dig och att du uppskattas och fått din tecknarlusta tillbaka.

ska bli kul att följa dig o se vad sommaren innehåller för dig =)

2011-02-16 | 12:41:23
Bloggadress: http://pyttis.blogg.se/
Angelica säger:

shiit va duktig du är =)

2011-02-24 | 08:05:54
Bloggadress: http://angenf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback