Noname.







Just det. Jag har ju helt glömt bort att skriva om födelsedagsfesten i lördags. Den var superskoj :-) Bara en hel massa sköna människor där. I like. Jag är en sån där person som gillar förfesterna mer än krogen och detta var som en blandning eftersom dom hade hyrt en lokal på en krog liksom.


I dag har vår lilla mupp till hund klippts och han vart så fin så :-) I detta nu så väntar jag på att min man ska komma hem från träningen för då ska jag ta med han till Bauhaus och kika på tak, golv, badkar och så vidare till lägenheten. Fast det vet han inte om ännu :-P Men han kommer gillart! I promies.






Födelsedagsbarnen körde på blue lips!
Kommentarer
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer säger:

men snälla Emma, din första kommentar fick det att låta som att jag "tagit" din design, när jag sedan skriver att så är inte fallet länkar du till en av dina bilder och halvinsinuerar ändå att det kan vara din bild på ditt smycke du designat för att det ser ut som det och självklart liknar de varandra det är ju precis likadana vingar.



Det är väl klart att jag dels tar dig på orden - kan inte göra annat när det är skriftlig kommentar och dels vill jag ju bevisa att det inte handlar om nåt sådant eftersom det , som du väl vet, sprids rykten väldigt lätt i denna bransch och i denna blogosfär.



Jag har inte varit och är inte upprörd. Men jag måste väl ändå svara på frågor/kommentarer jag får?



kram

2011-02-21 | 18:09:32
Bloggadress: http://pyttis.blogg.se/
Sanna säger:

Hej !

Allt bra ?



Just nu så kan du vinna ett hel valfritt smycke från Hoof Store, vilket önskar du vinna ?

Berätta det här:



http://moonzanna.se/2011/february/tavling-i-samarbete-med-hoof-storese.html#comment



Så är du med i tävlingen. Lycka till !

kram

2011-02-21 | 21:09:44
Bloggadress: http://moonzanna.se
annsoh säger:

Nu kör jag igång dagens blogg! Gå in och anmäl dig! Du har chansen att bli dagens blogg varje dag! :D

2011-02-23 | 03:01:53
Bloggadress: http://annsoh.blogg.se/
marre säger:

vilka snyggingar(=

2011-02-23 | 21:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback