Våran första julegran.




Jag har verkligen haft no julfeelings alls. I dag ville Patte att vi skulle köpa en gran och visst tänkte jag då kanske jag äntligen kommer in the spirit liksom. Det var intressant att få pynta sin första egna gran med julmusik pumpande i bakgrunden utan att pappa tog över pyntningen helt, HAHAHA. Well, vi vart supernöjda över våran vit/lila gran. Om jag fick några julfeelings? Njaa.. det lyckades vi dock inte riktigt med. Synd för förr har jag alltid älskat allt med julen. Men i morgon kväll blir det lussebullsbak så kanske, kanske att jag får tillbax julkänslorna då.


Kommentarer
Anonym säger:

Men såå julfint det blev.mamma

2011-12-11 | 08:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback