Thailand i bilder. Del 2.





Glada mig.




Love ♥





Denna bild tillägnar jag min svärfar. Vi visste inte att du hade en pizzeria i Thailand GG!? Gott var det i alla fall :-)





Skipbo=världens bästa kortspel :-)





Roomservice är the shit! ;-)





I tuk tuken på väg till favvorestauranten Two Chef's (Tack än en gång Elin för tipset).





BÄÄÄSTA!





Fishspa. Asså kolla hur jäkla många fiskar som ville sätta tänderna i Pattes fötter! Sjukt.





Vi träffade på världens söta lille elfie mitt inne i stan.





Sedan gick vi till stranden och köpte oss en Lucky baloon. Så mysigt var det.











Hejdå lucky baloonen!





Vi hade hela tiden garvat åt alla som posade på hotellet. Och då menar jag sjuuukt muppiga poser mina vänner. Och en morgon när vi typ var dom enda som var vakna så knäppte vi en massa muppiga posebilder vi med. Sådana som alla andra hade gjort. Fan vad vi garvade alltså. Typiskt våran humor.





Poolbaren vid den poolen vi låg vid.





Så jävla fint.





Sööötaste!





En blå tå och en asgarvande Emma.





Gooodaste! Vi åt en sån här typ varje dag.






Fina el-ledningar va?






Vi spelade minigolf på Dino's.





Sån himlans mysig bana.








PUSS!





Finaste du ♥





Poseing som sagt! HAHA. Turista turista.





Sista kvällen. Här på Two Chefs.





På väg hem. Ledsen Emma :-(
Kommentarer
Vickzzzzz säger:

Åhhhh, vad härliga bilder! Vad var det där lucky balloon för ngt? Asgulligt ju! PÖZZ! <3

2011-12-09 | 08:12:51
Bloggadress: http://theperfectmess.blogg.se/
Vickzzzzz säger:

Jag har aldrig hört talats om en sån! Så himla urgulligt att se dom sväva iväg sådär mot himlen! :-) Vi åker den 3 mars och har lägenheten till 29 juni. Dvs att du och Patte har hela fyra månader på er att besöka oss! ;-) Puss på dig min vackra vän. <3

2011-12-09 | 09:01:34
Bloggadress: http://theperfectmess.blogg.se/
Vickzzzzz säger:

Hihi ja, det MÅSTE ni! Vi ska plugga franska 3 timmar om dagen och så ska vi läsa distanskurser hemifrån. Jag ska läsa fotografi som kommunikation (jag har köpt en systemis btw!) och digital bildbehandling och Kajan ska läsa typ statsvetenskap eller politik eller ngt sånt. ;-) Och bara njuta av livet typ! ;D <3<3 PUSS!

2011-12-09 | 09:56:08
Bloggadress: http://theperfectmess.blogg.se/
GG säger:

Ha, ha Ni två är bara för sköna! Fina bilder, förstår att Ni haft det helt underbart...

2011-12-09 | 11:05:44
Elin säger:

Åh vad härliga bilder Emma :) Så roligt att ni gillar restaurangen lika mycket som mig. Den är bäst! Nu blev jag jätte sugen på en Thai resa. Man längtar så fort man ser bilderna. Nu vill ni väl tillbaka kan jag tänka mig :) Ta hand om dig tjejen. Kramar

2011-12-09 | 11:09:50
Bloggadress: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback