Succé succé succé!

Kvällen i går var en succé! Så jääävla kul hade vi. I dag mår man dock som man förtjänar. Började jobba klockan åtta i morse och jag kan ju erkänna direkt att jag inte var heeelt nykter dom första två timmarna. Tur för mig att det var lugnt på jobbet för en gångs skull då :-)




Förfesten började så klart hos Karrolajn! Här är by the way mina söta nya strumpisar. BÄSTA!





Åhhh Junias söta små tofflisar, var tvungen att fota!





Karro hade laddat upp för jobb i dag. Smart tanke att ladda upp innan det gick utför. Haha.










Sen drog vi hem till Jonny Rödlund som fyllde 40 barre och där blev vi väl omhändertagna med juleglas och allt :-)





Ville bara visa upp min mongo-arm här. Vad hände liksom?





Födelsedagsbarnet och Micke på Pluto.





Haha jag vet inte vad Jonny gör för min här men lite rolig så där varen ju :-P I alla fall tack för en superbra kväll grabbar och tjejer :-)


Nu måste jag fan vila och sedan åka och köpa den sista klappisen till världens BÄSTA syster ♥
Kommentarer
jennie säger:

va fina strumpebyxor igen pussss

2011-12-23 | 16:15:18
Bloggadress: http://kandees.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback