Nyår och Åre.



Jag kan inte fatta att det är över en månad sen vi var i Thai. Det känns inte ens som att vi har vart där :-(


Jahapp nu är i alla fall nyår spikat. Vi skulle ju ha vart hemma hos mamma och pappa då vi har hund och det, men sen kunde mamma och pappa ta honom endå så nu blir det Varda med Karro, Rödlund, Holappa och massor av annat folk. Kan bli hur bra som helst. Och ääääntligen får jag klä upp mig på riktigt på nyår vilket var 4:a år sedan sist. Nu är ju dock problemet med att hitta något att ha på sig. Haha. Men det löser sig förhoppningsvis i dag, för bebbe och jag ska ner på stan och kika lite.


På onsdag blir det Åre med tjejerna. Det är kaos kan jag be att få tala om. Jag vill men jag vill samtidigt inte följa med. Jag kommer liksom inte åka något.. hur kul är det liksom? Sitta nedanför backen och glo halva dagen. Men samtidigt kommer det ju bli kul på after skiin och festandet på kvällen. Har liksom aldrig gjort Åre innan. Men jag har inte riktigt bestämt mig om jag ska följa med eller ej. Men om jag inte gör det kommer Malle och Karro få spel på mig, haha. Jobbig situation det där. Jaja vi får se hur det blir med det där.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback