En rätt så random update.




Sissy kom förbi en sväng här på jobbet i dag. Då blir man glad :-) Min bästa bästa vän. Lucky me.
Jag är så j*vla trött i dag. Jag vaknar klockan fyra varje morgon och kan inte somna om.. Det kan omöjligt vara omställningen från Thai, det är i dag 1 vecka sedan vi kom hem liksom. Jaja jag och min sömn.

Annars så längtar jag tillbaka till Thai och "overkligheten". Inga ansvar alls. Inga måsten bara att vara. Värme och sol. Nu är det ca 6 månader kvar till vi kan åka utomlands igen. 6 månader, herregud. Men man ska välle tänka att vissa människor inte kan åka utomlands alls. Ja så får man tänka helt enkelt.

På lördag är det jufest med tjejorna mina, jag lääängtar! Kommer att bli succé skulle jag tro. Eller det vet jag att det blir :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback