Bara ca 2 veckor sedan.




Jag kan inte fatta att det i morgon är två veckor sedan vi kom hem från Thai. Det känns allvarlig talat som att det var 2 månader sedan, MINST! Jag avundas er som har era resor kvar nu i vinter. Gawd. Att resa är LIVET. Kan man må bättre än vad man gör när man är utomlands med sin älskade. Skulle inte tro det. Jag vet i alla fall vad jag skulle göra om jag vart stenrik och inte behövde jobba en dag - resa, resa och åter resa.


Nåväl. På lördag är det självaste juleaftonen. Och lite julfeelings har jag fått då snön har behagat att komma hit till västerås. Det tackar vi för. Det blir så mycket ljusare ute, inte så där grått och deprimerande. Fast dagen efter julafton så längtar jag till sommaren så då kan gärna snön smälta och solen kika fram. Haha vad man önskar mycket. Men det får man för det är heeelt lagligt :-)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback