The B-day is here.




Ett år äldre i dag då. Känns inte speciellt mycket. Nu för tiden är det ju nästan bara jobbigt att fylla år. Det är ju mest pinsamt att få paket nu för tiden, tänk när man var mindre och önskade sig dom dyraste sakerna man kunde och inte skämdes man ett dugg när man öppnade dom heller, tvärtom. Haha. Det var systemkameror, digitalkameror, mobiler, tv-apparater, ipods, dvd:s ja oftast saker från Elgiganten eller OnOff. Förrutom när man var en liten liten flicka då ville jag mest ha barbies, dockor och allt rosa och glittrigt. Och nog har jag oftast fått det jag önskat mig. Jag har haft turen att ha fått både otroligt mycket kärlek och materiella ting i mitt liv. Dock märker man ju på senare år vad som är viktigast och vad som egentligen betyder något här i livet.. kärlek, sambo, vänner och familj ♥



 

Bild från förra årets födelsedag.

 

 

 

Kommentarer
GG säger:

Grattis ännu en gång!!!!

2011-08-31 | 20:24:11
Älsklingen säger:

Grattis på födelsedagen min underbara ängel. Jag älskar dig mest av allt. <3<3

2011-08-31 | 21:20:39
Emma Damm Drawings säger:

Tack snälla snälla ni :-)

2011-08-31 | 21:32:22
Bloggadress: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback