Bakeriiii.



I dag hade jag, min käraste P och syrran bakdag här hemma. Och då menar jag bakdag.. Vi gjorde kakor, brownies och muffins. Vi hade tänkt att överaska mamma och pappa genom att åka hem till dom med massa fika men mitt i allt bakande så plingar det på dörren. Det var mamma och pappa. Jag tror nog att en liten fågel hade viskat i deras öron om bakning hemma hos dotra deras ;-) Nejdå men det var ju bra tajming i alla fall och gött vare. Kanske lite för gött för min mage. Hoho.







Syrran in action.








PG och MD.








Våran lilla bajskorv ska alltid vara med överallt.. till och med i degen. Uääk.








Vita chokladkakor! Fifan så snuskigt goda.









Blåbärsmuffins.







Brownie med vit choklad på.








Mamma med ett av sina hårigare barnbarn.



Pappsen och jag hamnade inte på bild.. tyvärr. Men vi är minst lika bra som dom andra endå!!




Kommentarer
Katinka säger:

Hej <3 Vilken fin blogg du har och dina teckningar är grymt snygga ;) Jag gillar också att rita och kolla in dem om du vill: http://katinkasgoodlife.bloggplatsen.se/kategori/124586-katinkas-teckningar/



Kram Katte <3

2011-08-22 | 16:11:18
Bloggadress: http://www.katinkasgoodlife.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback