:-)








Hos Malle blev det piggelindrink, muuuums!









Malles spargris är så full så han hamnat på trynet :-)









Så klart ska Mallan måla nailsen när spriten kommit fram. Höhö.










Söta Matilda kom :-)










Och min bästiiis-babe Torie.










Girltalk.









Best friends gotta have the same rings from PRJ.









Snurrelisnurr!









På Cirkus med mina faves.










Malle... jag finner inga ord ;-)









Sen gick vi till Å där jag fann denna fina pöjk. Det är inte var dag man hittar han ute i svängen! Don't mind the grodvinkel.









Pattes lagpolare :-)




Kommentarer
Art By Tina/Tina Axelsson säger:

Piggelin-drink - vad innehåller en sådan (ja förutom glassen då)?

2011-08-06 | 18:25:14
Bloggadress: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback