Smyckesselleri på Möller.

 

Nu är jag hemma efter en dag på Möller Bil här i västerås. Jag visade upp/sålde lite av mina smycken dårå. Gick helt okej, dock var det ganska dött där i dag. I alla fall på damer, det var ju mer herrar eftersom att det ju trots allt är en bilhall.

 

Well. Just nu sitter jag i min lille ensamhet här hemma. Eller ja Hugo är ju så klart här men min älskade är på Strike och bowlar med laget. Sen skulle dom käka någonstans. I miss him ♥ Och jag tror att han saknar mig med :-)

 

 


Mitt smyckesbord.







Jag fick mina naglar målade och dekorerade av snälla Lotta :-)






Så fiiiint :-)
Kommentarer
vickan säger:

Hej Emma! Ja du är verkligen driftig. Där ser jag mitt fina halsband också : ) Både jag och dottern älskar våra smycken. Vi har haft det kämpigt här hemma senaste veckan då jag faktiskt höll på att förlora min dotter i söndags (vill du veta mer så kan du läsa min blogg) men nu är allt ok igen tack och lov så nu håller jag på att läsa in mig på allas bloggar igen. kram och sköt om er. Ta hand om varandra för nu vet jag att man vet aldrig när sista gången man träffas blir. Kram Vickan.

2011-04-16 | 15:11:05
Bloggadress: http://annehlie.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback