Tre fucking jävla timmar.

 

 

 

Jag är heeelt jävla slut. Efter jobbet så åkte jag och älsklingen till City Gross som har öppnat här i Vässan i dag. Och det var så sjukt mycket folk! Så varför åker man då dit på öppningsdagen kanske ni undrar. Då kan jag säga att det undrar vi med så här efteråt. TRE fucking jävla timmar tog det. En timma att trängas i butiken och två hela timmar i kön. Asså det var kaos! Folk trängde sig, skrek och allt möjligt. Jag fattar inte hur folk tänker i bland. Sjukt pinsamt i alla fall. Det fanns även dom som lämnade sina vagnar och drog pga kön. Så där låg bland annat färsk fisk med öppen påse och luktade.. ja just det fisk, eller rättare sagt rutten fisk. Hade vi inte handlat så mycke så hade vi gått tillbaks med varorna på en gång men nu fick vi stå där med våran vagn i två timmar och vänta så snällt så. Tänk vad man hade kunnat hitta på under den tiden i stället. Alltså jag ska säga er att när vi äntligen kom ut från placet så sken solen så var vi verkligen tvugna att kisa med ögonen och det sved i eyesen ska ni veta. Haha sjukt. Gaaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback