Too long ago.






A s s å my gawd det är en hel vecka sedan jag sist skrev. Rekord eller vad? Jag har liksom inte haft någon ro till att sätta mig ner och skriva inlägg efter inlägg på senaste. Nu är det mest solning på ballen som gäller. Jag håller även på att tillverka helt nya smycken.


Glad pårre vill jag också passa på att säga. Gårdagen spenderades ute på frössan med family. Med massa goood påskmat såklart :-) Därefter blev det kubb och badminton. Och så liiiite solning så klart. Gosh det känns som sommar i solen ju, helt sinnes. But we like we like!! ♥


Kommentarer
Art By Tina/Tina Axelsson säger:

Solen är tamejtusan fantastisk!

2011-04-26 | 20:04:51
Bloggadress: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback