Tandläkaren och klippning.


Men guuud vilket väder va? Konstigt att jag inte känner mig deppig, det brukar jag göra när det är sånt här skitväder. Så jag klagar inte. I dag har jag i alla fall vart och klippt Hugo, eller ja jag har inte klippt han utan en hundfrisör har klippt han om ni inte fattade det ;-) Åh nu var jag så där töntig känner jag. Well efter det åkte jag till tandläkaren på kontroll och allt såg fint ut som vanligt. Pheew, jag bara väntar på den dagen dom säger att jag har ett hål för jag har inte haft det sedan jag gick i 5:an kanske? Men det är jag mer än glad över :-P Det enda han klagade lite på var att jag äter för mycket frukt, ja man kan tydligen göra det, så mina tänder fräts sönder lite. Det suger för jag älskar frukt, frukt är typ det godaste som finns.



Tre bilder på Hugo när han var en liten bebbevappis


 

 

 

 

Kommentarer
hanna säger:

Åh! gud vilken gullig!

Vad är det för ras? :D

2010-09-25 | 21:30:14
Bloggadress: http://hassle.devote.se
linaa vikken pina säger:

Men jjisses så söt:D

2010-09-29 | 02:15:23
Bloggadress: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback