Igor - I like.


I går kväll var Malle jag och Emlee på invigningen av den nya gallerian Igor här i västerås. SHIT vad snygg den gallerian är. Och roligt med massa nya butiker och så vidare. Monki var en utav dom nya butikerna. Jag älskar verkligen Monki men är splittrad över att ha butiken här i stan då jag är rädd för att den butiken ska bli lite som nya Gina tricot. Här i västerås handlar typ alla oftast på ett och samma ställe. Fast egentligen, vad fan spelar det för roll? Man bär ju kläderna olika. Well whatever. Jag ska snart göra mig snyggve för jag ska luncha med Malin på det nya stället Nancy's som även det ligger i den nya gallerian.

Har ni förresten testat det där stället Squeezed up juice bar någon gång? Jag vet att det finns på tågstationen i Sthlm i alla fall. Jag köpte en smoothie där i går som var så jävla god. Om ni inte har testat och gillar smoothies - GÅ DIT!







Haha syrran muppar sig inne på Monki i går. Hon och Emlee kan verkligen min humor. Dom är mina små änglar ♥


OCH på lördag blir det årets festkväll men dom känner jag. Jag är så taggad!

Kommentarer
Linda säger:

Hejsan Emma , älskar din blogg , du är så otroligt duktig på att rita. Vill du vara med i min frågestund på bloggen ? skulle vara kul KRamisar / Linda

2010-09-23 | 21:18:56
Bloggadress: http://www.improveme.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback