Gud vad jag har bloggat dåligt på senaste tiden. Har verkligen inte känt för det bara. Well anyway i dag ska jag börja ta tag i att börja packa resväskan.. Det är ju trots allt bara 5 dagar kvar och jag är en sån där som måste börja några dagar innan och sen gå och tänka lite varje dag vad jag ska ha med mig och så stoppar jag i lite saker då och då. Hmm måste rita klart Elinas tattoo som hon ska göra där också.. men jag vet inte om jag pallar det alltså. Vi får se. Jag och pennorna är inte bästa vänner just nu helt enkelt.. jag nästan avskyr dom i bland alltså :-P Men samtidigt saknar jag att rita. Hmm jaja. I dont make any sense.


Kommentarer
sara säger:

börja rita snart igen, snälla! älskar dina teckningar, jag älskade och rita förut och har börjat igen tack vare dig.. drog in till stan och handlade allt som behövdes, sånt du visat att du använder för jag älskar sättet hur du ritar, skuggningen och dem svart och vita bilderna. Kram

2010-09-03 | 23:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback