Bebbe 24:a år.



I går så fyllde min älskling hela 24:a år. GRATTIS IGEN BABE ♥ Så på kvällen åkte vi hem till mammsen och pappsen som var barnvakt till brorsans kids och åt god mat och badade i deras nya ute-spa. Shoot vad mysigt det var. Det var så coot för den ändrade färger hela tiden också :-P



 

Mamma och Amelia i ett blått bad.

 

 

 

 

 

Och i ett rosa bad.

 

 

 

 

 

Pappsen, födelsedagsbarnet och jag.

 

 

 

 

 

Myspys.

 

 

 

 

 

Alina som är sötaste ungen i hela världen!

Kommentarer
Michaela | Foto, vardagsliv & Bloggdesign säger:

såg riktigt mysigt ut :)

sån pool skulle man haft sig .D

2010-09-19 | 12:55:23
Bloggadress: http://soeticz.webblogg.se/
Michaela | Foto, vardagsliv & Bloggdesign säger:

svar)

tack så jätte mycket :)

jag har gjort den själv :) hihi! gör designer på beställning så jag tar inte hjälp av någon annan då jag kan göra själv :D

2010-09-19 | 13:05:41
Bloggadress: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback