Smycke efter smycke.



Jag sitter och gör smycke efter smycke. Åhh det är så roligt, det här är ju roligare än att rita. Vad hemskt det känns, men så är det. Jag har inte ritat på flera månader och sagt i från alla beställningar vilket suger. Men pressen att prestera inom konsten är så mycket värre än att prestera inom smyckeriet. Det är liksom bara kul :-P PLUS att detta är mer som en hobby för mig, inget jobb, bara en hobby.

OCH detta kommer alltså att vara min personliga blogg, ingen konstblogg, ingen smyckesblogg (eller okej lite då) MEN först och främst är det en personlig blogg där man får följa min vardag och så vidare.

Mammi ringde förresten från portugal i morse. Min syster och hennes son bor ju där för er som mot för modan har missat det. I alla fall så är det fortfarande varmt där borta. Och dom bor på det där lyxhotellet som Kenza bodde på när hon var där ni vet? Jag har åkt förbi det och det är stunning fint. Och dom spelar golf hela dagarna och trivs som firren i havet I guess.

NU: Kommer snart Pat hem. Han är ledig från träning vilket betyder att jag har honom alldeles för mig själv (okej Hugo lite också då) en hel eftermiddag! MISS THAT





ELVIRA.
Kommentarer
Vickan säger:

Oj vilket snyggt smycke! Du har verkligen mer än en talang. Det vill säga du kan även designa smycken, inte bara teckna. Jag blev verkligen överförtjust i smycket på bilden ovan. /Vickan

2010-10-05 | 21:40:33
Bloggadress: http://annehlie.bloggplatsen.se
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer säger:

himla duktiga underbara du!

2010-10-06 | 15:08:19
Bloggadress: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback