Men ja så kan det gå, åhåhå.



Hej kära trogna läsare som är (ursäkta) sämst på att kommentera ;-)

Är i dag vääääldigt trött. Jag åkte och hämtade Pat i natt då dom flög hem från boden efter matchen. Dock var deras plan försenat och grejer, typiskt. Men jag tänkte att jag fick sova hur länge jag ville i dag, tror ni att det går när man har en liten minigris till hund vid namn Hugo som gör allt i sitt liv för att väcka en? NOPE! Ähh lika bra att ge upp och gå upp liksom.


Nu ska jag försöka göra ngt åt mitt bleka fejs och åka ner på stan för att träffa syrran.


Tjenixen.



 

Kommentarer
Emma säger:

Skrev en kommentar här för ett tag sen, men inte fick man någon respons på det...:P

2010-10-04 | 17:01:33
Bloggadress: http://ejdestig.blogg.se/
Emma säger:

Haha, det är lugnt..:P



Jag frågade om du kunde lägga upp video tutorial om hur man ritar krulligt hår..^^

2010-10-04 | 18:25:14
Bloggadress: http://ejdestig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback