Update from Teneriffa.



Hola hola dar hemma i snokaoset! Vad ar oddsen att dagen efter att vi aker sa blir det snokaos? Kanske stora men anda liksom. Vi trivs som fisken i plurret har pa Riu hotell i Teneriffa. I dag hade vi ca 27 grader varmt och vi lag saklart och solade sa nu ar vi lite brunare :-)


I morgon ska vi till Loro Parque och kolla pa spackhuggar och delefinshower :-) Wiiie. Ja livet leker saklart just nu. Och nar vi kommer hem sa lovar jag er bilder. Jag orkar inte med att lagga in bilder och ladda upp pa hotellets dator.


JUST DET. Torie vet du vad? Jag far dricka hur manga strawberry daiquiris helt gratis har!! Am I in heaven or what?! Inge slisk i kylskapet har inte ;-)
Kommentarer
Lisette A säger:

I så fall är jag SJUKT imponerad!!

Du har verkligen en talang!!



2010-11-09 | 22:11:15
Bloggadress: http://lisetteskriver.blogspot.com/
Viktoria säger:

hahaha, tötis! men nästa gång du kommer hit får du fan dricka upp dina redbulls ;-) PÖSS

2010-11-10 | 12:34:23
Bloggadress: http://theperfectmess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback