Santa, bore?



Jag får verkligen panik över att inte ha lillbilen hemma. Vi har ju stora Audin men den har ju Pat och han är på träningen. Så störande att inte bara kunna ta skodan och åka och handla eller såna små saker när man vill. Jag tänker flera gånger om dagen att jag ska åka och fixa dittan och dattan men sen kommer jag på att just ja.. den har ju brorsan nu. I-landsproblem I know, men vafasen. Är man van så är man. Är man ovan så är man.


Annars så har jag stansat 3 halsband i dag. Är dock lite sur över att vissa smyckesdelar som jag behöver just nu inte kommer när dom ska. Aja baja där.


Jag kom på mig själv om att jag skrev innan jag åkte till teneriffa att jag skulle fortsätta rita på teckningen jag höll på med. Men självklart så skulle det skita sig efter resan. NU vill jag ha tillbaks ritsinnet igen. Please santa, kung bore eller vem fan som helst!





Kommentarer
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer säger:

ser underbart bra ut emma! kramkram!!

2010-11-24 | 20:11:05
Bloggadress: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback