Deltidsjobb.



Fan vad förbannad jag blir över att det inte finns några deltidsjobb här i vässan. Jag vill ha jobb och det är NU! Jag är inne och kikar varje dag och inte fasiken kommer det några jobb, ja förrutom styckare på kungsbyn och telefonförsäljare typ. Sen vill jag inte ha ett jobb som jag inte tror att jag kommer att gilla arbeta med för då tröttnar jag lätt. Man kanske skulle ta och börja plugga. Men vad fan då till? Och orkar man ens det om man inte är sketapepp på det? Nee inte troligt. Trött blir jag, ja trött blir jag!



Kommentarer
Anonym säger:

16:00-19:30 är det rekrytering till nya ikea

2010-11-04 | 11:10:48
Anonym säger:

De enda jobb som finns, inte bara i Västerås utan i övriga Sverige, är just deltid, extra, ringer när de behövs...

2010-11-04 | 18:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback