Bilder från teneriffa del 2.







Haha hur söt?







Hur inte söt? :-P







Nawww.








Pingusar. Det var så fint där inne. Dom hade snö som kom från taket och grejor.












Sjölejonen som var hur duktiga som helst.







Åh så söta. Ville med pussa.








Trött puttefnutt ♥







Klad Emma Damm.







Jag gjorde en inbakad fläta på pälsko. Tycker det ser ut som en räka. Haha.







Jag var lika cool som vanligt.







Så här ser tungan ut efter en jorgubbbs slush. Det tyckte pat var lika roligt varje gång.








En kväll tog vi en cab in till playa de americas och käkade och kikade.








♥ ♥ ♥ ♥







Och vi spelade minigolf.













Endel korsord blev det såklart. Och vad passar då bättre än pennor från pappis och mammis bilfirma? :-) Best shit ever!













Pat badade i havet. Inte fega jag såklart som är livrädd för havet. Så närmare än sådär gick jag inte. Och då är det lite zoomat också ;-)








HAHAHA vi dogde. Alltså människorna på detta hotell. Förlåt men det var underhållning varje dag.








Ledsen kille som skulle flyga hem.








Ledsen tjej som skulle flyga hem.







Trött kille på planet ♥


Kommentarer
GG säger:

Ha ha, ni är bara bäst!

2010-11-17 | 20:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback