Bilder från teneriffa del 1.

 

 

 

På arlanda, äääntligen på väg :-)

 

 

 

 

Första strawberry daiquirin :-)

 

 

 

 

Trött älsko som kikar på film.

 

 

 

 

 

Övertrötta muppar :-)

 

 

 

 

 

Första dagen vid poolen.

 

 

 

 

 

Första hotell drinkarna. Mums säger jag om dom röda alltså :-)

 

 

 

 

 

Turistbild på hotellet.

 

 

 

 

 

Mums med frukter doppade i choklad.

 

 

 

 

 

Baby i poolen.

 

 

 

 

 

Min lille badpöjke.

 

 

 

 

 

Sen gick vi till en spelhall och spelade massa spel. Pat ville så klart testa fotbollspelet, han har ju endå semester från fotbollen lix ;-)

 

 

 

 

 

Vi på väg till Loro park för att kika på djuren.

 

 

 

 

 

Monkiiie.

 

 

 

 

 

Söt delefin. Vi älskar delefiner, så vackra och smarta djur.

 

 

 

 

 

Always showing our love ♥

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Första späckhuggarshowen jag vart på. Men jag tyckte mest att det var hemskt att se dom instängda. Dom stora djuren borde inte vara det. Inte dom andra heller egentligen, men speciellt inte dessa i min mening. Och speciellt inte efter att man har sett rädda Willy filmen. Men fina var dom.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fler bilder kommer.

 

 

 

Kommentarer
amanda säger:

Ser häärligt ut! :)

2010-11-16 | 18:43:19
Bloggadress: http://mandiz.blogg.se/
Andrea Femerstrand - Illustratör säger:

Jättefina kort! Synd att semestern tar slut så fort.



Håller med om spekisarna. Reservat i det fria kanske, men inte i sådär trånga bassänger med för varmt klimat. Späckhuggare har legat extra varmt om hjärtat sen barnsben hos mig med, hoppas att jag nån gång oxå får chansen att se några på riktigt. Fast helst då via nån safari där de beter sig naturligt. Skitsamma om man inte ser dem hoppa - en liten ryggfena räcker, bara känslan att jag SETT en på riktigt räcker gott och väl :)



2010-11-17 | 14:54:57
Bloggadress: http://noukah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback