Purre.

Tjo babes!


I kväl blir det purrrty igen. Fyfan vilken party-mupp jag blivit. Jag tar igen lite efter alla dessa månader utan purty. Varför räknas man oftas som en sämre människa för att man festar varannan helg? I don't know and honestly I don't care. As long as my boyie is okay with it. Lite synd att han aldrig kan följa med pga att han spelar fotboll i div.1 och vill då inte dricka under säsongen, vilket man ju kan förstå. Han ligger ändå och kikar på fotboll till elva på lördagar, haha. Och när jag kommer hem är jag tyst som en mus :-) Åh min babe är BÄST.


I dag har vi vart på stan och shoppat och jag bjöd på Vivaldi så klart. Shoppade lite för mina pengar som jag just vunnit på triss ;-) haha. Yeah who knows how much lixx. Ta mig med en nypa salt tack. Änywäy, jag köpte två par förjävligt snygga shoes. Ett par till vardags och ett par till fest. Dom till vardags har jag velat haft sedan dom ut kom! Och det, det var ett tag sedan kan jag lova er. ÄNTLIGEN. I'm a happy giiirly. Festpjucksen, linnet och smyckena jag köpte får ni se på kvällens outfit-bild sen :-)




 

Du är mitt absoluta allt. Inget eller ingen kan någonsin komma mellan oss ♥

Kommentarer
Isabel säger:

När man partar ska man skita fullständigt i vad andra tycker om det, för partar gör man ju för sin egen skull. För att ha skoj :) Och livet går ut på att man ska ha skoj på vägen :) Hoppas det blir/blev en bra utgång! :) Kram

2010-05-08 | 16:10:29
Bloggadress: http://aizah.se
nathalie säger:

det är bra att du festar och har kul! spännande att se köpen sen :-)

2010-05-08 | 16:23:47
Bloggadress: http://igottagetsmart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback