I've been changed.



Blööh jag har verkligen ingenting att skriva egentligen. Min blogg håller på att dö ut lite. Men på ett sätt gillar jag det. Jag behöver inte känna stressen att behöva visa min konst hela tiden, att prestera, nej nu skriver jag det som faller mig in. Nu är den liksom mer som en blanding av mode, min vardag och konsten. Jag hade nog kunnat komma långt inom konsten genom min blogg om jag bara orkade att marknadsföra mig själv hela tiden. Men jag tror att jag tröttnade. Nu ploppar det ju upp konstbloggar lite här och var hela tiden. Och jag kan stolt säga att jag nog var en utav de första konstbloggarna :-) Läs: Absolut INTE först, utan en av de första. Jag kommer aldrig att sluta rita men nu är det mer som ett intresse än ett jobb. Nu hoppas jag på att få ett annat kuligt jobb efter september, jag håller alla tummar och tår :-) Jag tror att det jobbet kommer passa mig som foten i strumpan.




Titta jag kan till och med visa en ful sida av mig själv också ;-)




I've been changed, yes really changed.
In these past few months, when I've seen myself,
I seem like someone else.
Kommentarer
Dvärghundspossen säger:

Då får jag hålla tummarna. :-) Jag förstår att du inte orkar hålla samma tempo längre... just det där med "marknadsföra sej själv hela tiden" är väl det värsta med att vara egenföretagare, iaf inom en sån bransch som konst. Det kan nog förta lite av glädjen till slut.

2010-05-29 | 13:57:39
Bloggadress: http://dpossen.blogspot.com
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer säger:

tss dummegumma, du har inga fula sidor.

puss!!

2010-05-30 | 00:09:16
Bloggadress: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback