Tjo bananer!



Hellow everyone over there! Jag skrev ett skitlångt inlägg nyss men jag raderade det.. det var inte passande. Haha.

Jag är bored to the core. Men snart kommer baby P hem och då ska vi åka och handla lite food till Huggo-Buggo och lite nya sommarkläder till Patte. Och så jag då? Jo det blir nog förhoppningsvis en ny bikini till mig också. Jag älskar alla H&M's nya bikinis. Dom är så färgsprakande att man blir glad bara av att titta på dom. Och dom är så billiga att man inte tror det är sant. 100 kronor för både över och underdel är ju.. ingenting.






Kommentarer
Sofia Mattsson säger:

Va med och tävla om veckans blogg.

Lottar ut vinnaren snart :)

2010-05-26 | 16:42:01
Bloggadress: http://mattssonsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback