Släkt-kväll.

 

Fest i lördags hemma hos systra mii.

 

 

 

Brorsans fruga Jessan och så Frida :-)

 

 

 

 

Syrran och Jessan.

 

 

 

 

Sen dök min bror och hans buddy upp. Så jääävla trevligt hade vi.

 

 

 

 

Jessi och moi ♥

 

 

 

 

Världens bästa bror och jag ♥

 

 

 

 

Jessan gör behov.

 

 

 

 

Tjejerna är på G.

 

 

 

Solbrillor var grejen den kvällen!

 

 

 

 

Haha Carl Jularbo.

 

 

 

'

 

Träffade på tre av mina cuscos också. Släkt-kväll typ.

 

 

 

 

 

 

Jularbo

 

Kvällens dans! HAHA

Kommentarer
Lotten säger:

EY! ville bara säga att det var mega o träffa dig i lördags

haha. lär styra en fika eller liknande.



nu lässte jag din bloggich också ;)

2010-05-17 | 17:42:47
Bloggadress: http://mustbelottie.blogg.se/
Jessica säger:

Tack gumman för en super kväll ; ) måste göras om, love you!

2010-05-17 | 20:38:58
Louise säger:

Hej emma. Fin blogg du har.

Kika gärna in på min och se om du tycker om den så aknske vi Kan ge varandras bloggar en chans, och lägga till varandra på blogglovin?:)

2010-05-18 | 12:10:03
Bloggadress: http://louisebergochdalbana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback