Shopping i storstan.


Fasiken vilket dåligt väder vi har haft här i vässan i dag. Jag och babe kollade på filmen "The blind side" En sann historia och sånt gillar ju jag :-) Efter det åt vi lunch på..? Vivaldi så klart. What else liksom? Sen blev det en ny concealer då min förra är slut (Rekommenderar Lancomes starkt, jag har haft den i flera år och den sitter som berget) och två nya nagellack. Inte mycket till shopping alltså. MEN det blir det förhoppningsvis i morgon för då åker jag med Torie (se bild i inlägget nedan) till sthlm. Vi ska möta upp vår andra vän vid namn Maria där och göra storstan. Efter det är det raka vägen tillbaka till vässan igen för bio med syrran. Hoppas på en skräckis, om jag vågar se den då jag är ensam hemma hela helgen.


På lördag ska jag och Malle (syrran) ta ut min brorsas fruga (Jessan) och hennes polare på krogen. Jessan har planerat i typ tre veckor för denna utgång ;-) Så söt. Oh well hon kommer att få en utekväll som hon sent kommer att glömma.





Kommentarer
torie säger:

du är så snygg så jag tuppar AAAAAAV!

2010-05-13 | 21:04:39
Bloggadress: http://theperfectmess.blogg.se/
malle-balle säger:

yees! du får ju sova hos mig om du inte vågar dig hem ensam efter bion..;) pusss o kram ses snaaart!

2010-05-14 | 09:35:44
CJ säger:

Cute! Hoppas att du får en fin helg. :)

2010-05-14 | 15:06:27
Bloggadress: http://cjskonstigheter.blogg.se/
minnie säger:

Hej! Såg att du hade kommenterat på Tyras blogg. Jag undrar vad du tycker om Kissies framträdande på Bella & Tyra show? Vad tycker du om hennes sätta tt kränka och hänga ut människor? Din åsikt skulle betyda jättemycket för mig så jag försöker göra en artikel om nättmobbing.

Tack så mycket

2010-05-14 | 15:13:28
Bloggadress: http://www.minnies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback