packning osv.



Nu är det ynka 14 timmar kvar tills det att vi åker till arlanda. Åh så mysigt det är att åka till arlanda när det är alldeles becksvart ute! Just nu springer jag runt som en virrig höna här hemma. Mellan resväskan och alla olika rum. Man vill ju inte glömma något. Jag är fakstiskt ganska duktig på att aldrig glömma något. Och är det något så kan man ju nästan alltid köpa det där. Den här gången är mascara det ända i sminkväg som följer med. Vad ska man med ögonskuggor och foundation till när man ändå bara ska ligga och slappa dagarna/kvällarna i ända? Och så spela vändtia så klart ;-)

Vi får se hur det blir med blogg-updaten. Förmodligen inte ett inlägg varje dag då jag inte alls känner för att sitta framför en dator på semestern. That's a crime mina vänner.




 

Så ser innehållet ut än så länge ;-)

Kommentarer
Fanny säger:

Åh, ha så kul! :)

2010-03-08 | 20:38:41
Bloggadress: http://komigenfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback