Sun in the cold.




Ääääntligen skiner solen. Brabra. För jag ska nämligen åka och kika på boyies match klockan tre. Så för en gångs skull hade jag tänkt att ställa mig på ståplats-sidan då solen alltid ligger på just på den sidan. Men termobrallorna åker på. Jag vet nog ingen som fryser så som jag. Alltså det är inte normalt egentligen att gå och titta på fotbollsmatch i den här kylan. Men vad gör man inte för sin love?

Annars har jag lite gå-ut-och-festa-i-kväll känslor i dag. Men jag tror inte att det blir något med det.. får se.

Måste börja tänka på vad jag ska packa till teneriffa nu också.. det är ju trots allt bara tre dagar kvar.. eller i och för sig närmare två.



 

 

I say yey for the sun and no makeup!


Kommentarer
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer säger:

tack finaste du!

hoppas du får en underbar teneriffaresa gumman med din mamma och syster..bara få vara och ha det bra.

2010-03-06 | 17:54:13
Bloggadress: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback