Outie.

 

I dag känns det faktiskt bättre hör och häpna! Och jag fick med sömnmedel hjälp att sova, finally. Hade telefontid med läkaren i morse och hon skrev ut kortison nässpray så att jag ska få börja höra igen, förhoppningsvis dvs, det kunde ta flera veckor, WHAT liksom?!

Änywäy, jag bestämde mig för att ta mig i kragen och fixa i ordning mig för en lunch på stan med best starsistah malle balle. Vi käkade sallad på Vivaldi så klart, what else liksom? Köpte även med mig en sallad till min bästa bejby som han kan ta med sig i spelarbussen då dom har match i kväll. Nu är jag hemma och ska dega i soffan.

 

 


Tröja: Gina tricot

Leggings: Gina tricot

Skor: Scorett

Sjal: Gina tricot

Diadem: Zara

Väska: Topshop

Ringar: Massa olika

 

 

 

 

Facelookie typ. Med inga röda ögon längre :-)

 

 

 

I luv my shoes!

åååh jag började nästan sväva i mina hyllene skor..

Kommentarer
frida säger:

Oh. Var försiktig mer'om bara. Spännena på sidan tenderar att falla av, i alla fall på mina. Skitirriterande. Fast det är lätt vinterns snyggaste skor :)

2010-04-02 | 19:20:24
Bloggadress: http://hellomiami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback